POZOR!!! Začal se nám tu roztahovat jeden tatýnek, co si povýšeně říká Táta parťák, a šíří svoje rádoby výchovný moudra na svým blogýsku, kde sklízí tleskánky od svých tupých fanoušků, a eko-bio-ezo fanynek. Ty pak ty jeho výplody nejenže sdílí, ale dokonce se je snaží samy praktikovat. Pokud chcete zabránit šíření této apokalypsy, je třeba jeho snahu následujícím způsobem neustále napadat:
 
  • Vyhněte se za všech okolností věcné diskuzi a hodnoťte pouze autora. Můžou se hodit věty a zvolání typu: Vychováváš spratky. Ty seš ale nezodpovědnej parchant. Ježíši, to je kretén! apod. Jistě Vás napadne celá řada přiléhavých a mnohem jadrnějších hodnocení, kterými odvedete pozornost od tématu, a skrze které tatýnek pocítí váš spravedlivý hněv.
  • Používejte obecná hodnocení, která nelze nijak vyvracet. Třeba: Kam se ten svět řítí?! Dnešní děti si ničeho neváží. Dnešní rodiče dětem vše dovolí a nechají si při tom skákat po hlavě – co z těch dětí vyroste!? apod.
  • Děti se rodí maminkám, které je odnosily, a tudíž patří jim. Toto je třeba neustále tatýnkovi připomínat, a ptát se, co na jeho snahu říká matka těch dvou plodů, která jediná, jakožto jejich výlučná majitelka, může o výchovných věcech rozhodovat.
  • Na základě jednoho článku odvoďte nezpochybnitelnou budoucnost. Třeba: Tvý děcka ti to ve stáří spočítají. V zaměstnání nebudou umět plnit povinnosti, a pak budeš překvapenej. Vyrostou z nich parchanti, kteří si ničeho neváží, apod. Čím přehnanější a katastrofičtější scénář, tím lépe. To, že jste tatýnka ani jeho plody nikdy neviděli, vůbec nevadí. Trvejte za všech okolností na svém, a nenechte se zviklat.
  • Řekněte svoji vlastní zkušenost, a z té odvoďte obecnou pravdu. Třeba: “To je nesmysl, já jsem dostával od rodičů vařečkou, přežil jsem to, a dnes jsem jim za to vděčný.” – to je jasný důkaz, že fyzické tresty fungují, a to za všech okolností.
  • Připomínejte, že autoritářská výchova tu funguje po staletí – tudíž je tou jedinou správnou cestou. Nenechte se odradit, když tatýnek začne blábolit, že dřív lidi věřili, že země je placatá, že otroci se o sebe nedokáží postarat, nebo že pouštění žilou léčí, a trvejte na svém. Fungovat mohou pouze generacemi ověřené a zažité postupy, a ty by se neměly kritizovat.
  • Tatýnek někdy zákeřně argumentuje vědeckými studiemi, statistikami a jinými objektivními informacemi. Jakékoliv odkazy na odborné studie a statistiky zpochybňujte. Může se hodit třeba: Ale kdoví jak to je. Před rokem říkali vědci něco, dnes něco jiného, a za rok to bude beztak zase úplně jinak”. Tím bezpečně smetete ze stolu libovolný odkaz na vědeckou studii. Pokud tatýnek předloží nějakou statistiku, potom namítněte, že je určitě zfalšovaná, a řekněte: “I Churchill říkal, že věří jen statistikám, které si sám zfalšoval. V žádném případě ale ty odborné studie ani jiné přiložené články nečtěte a sami žádné nenabízejte.
  • Tatýnek rád používá odborné výrazy jako adultismus, indoktrinace, ad hominem argumenty apod., kterým normální člověk nerozumí, a kterými chce ukázat svoji intelektuální nadřazenost. Je třeba na to vytrvale poukazovat, a vybízet tatýnka, ať se konečně začne chovat jako normální člověk.
  • U svých argumentů používejte hodně vykřičníků a smajlíků. Čím více vykřičníků a smajlíků, tím větší pravda!!! ? ? ? ? ? ? ? ?
  • Používejte spojení “Každému inteligentímu člověku musí být jasné, že … “ a pak vložte svůj názor. Tím se sami jasně identifikujete se skupinou inteligentních lidí, a všichni se přirozeně dovtípí, že tatýnek, který má opačný názor, inteligentní není (resp. že je úplný blbec).
  • Pokud začne tatýnek odkazovat na zákony, oponujte, že všechno se přece nemůže řídit podle paragrafů, a že nejdůležitější je intuice a selský rozum (musí být ale zřejmé, že tím myslíte jen svoji intuici a svůj rozum)
  • Kdyby si náhodou tatýnek zase stěžoval na školy, a jejich nezákonné praktiky, připomeňte mu, že má možnost dát toho svýho ploda do jiné školy nebo ho učit doma, tudíž nemá nejmenší právo cokoliv kritizovat. Kdyby se pak oháněl zákony, potom postupujte dle předchozího bodu.
  • Připomínejte tatýnkovi, že ten čas, který tráví psaním všech těch blábolů mohl místo toho věnovat těm svým dvěma plodům. Kdyby třeba namítl, že to píše, když plody spí nebo jsou ve škole, a že všechno stíhá, tak to zabijete větou: “Evidentně nestíháš, když tvůj syn nestíhá dělat domácí úkoly”.
  • Pokud se náhodou tatýnkovi podaří vás zahnat do kouta a usvědčit z nepravdy, nebo křivého nařčení, rychle změňte téma, a buď použijte některou z hodnotících vět výše, nebo mu napište že on sám dělá to samé, a taky beztak lže. V žádném případě se neomlouvejte, protože to je známka slabosti.
Pokud nechcete působit příliš radikálně, vkládejte do svého komentáře fráze typu : “Jak kdo vychovává děti je každého věc, ALE …” nebo “Nechci Vám do toho mluvit, ALE …” a doplňte podle potřeby cokoliv z výše uvedeného. Doporučené fráze různě kombinujte podle charakteru příspěvku. Držte se návodu, a lajky v diskuzi máte zaručené.
 
Společnými silami se nám tohoto blázna a pomatence snad podaří zastavit, a svět bude zase bezpečný jako dřív, když lidi ještě uznávali nezpochybnitelné autority jako jsou učitelé, lékaři, úřednici, a nečetli všechny tyhle internety!